miercuri, 31 octombrie 2007

Filmuletul cu Irinel si Monica ar fi fost realizat de Marin Condescu!

Vreau sa anunt inca de la inceput ca filmuletul dat publicitatii de Can Can mi s-a parut o inscenare grosolana. Cuplul situat chiar intr-un loc in care putea fi privit pe gaura cheii, precum si paharul asezat parca special pentru a masca organul omului de afaceri mi se par cele mai concludente dovezi. Columbenii iesisera din centrul atentiei si aveau nevoie de publicitate! Oricum, nu puteam sta cu mainile in san si am inteprins demersurile necesare pentru aflarea imprejurarilor in care s-a prosus incidentul. Nu mica mi-a fost mirarea cand am aflat ca cel care a filmat a fost tocmai presedintele Pandurilor, Marin Condescu. Acesta ar fi fost convins de Irinel Columbeanu ca oadata cu mediatizarea sa va creste si popularitatea echipei gorjene si nu a stat prea mult pe ganduri, achizitionandu-si un telefon de ultima generatie si venind de urgenta la Bucuresti. De fapt, pentru a atrage si mai mult atentia, excentricul om de afaceri ar fi vrut initial sa realizeze un filmulet in care Monica ii facea sex oral unui barbat de culoare, dar apoi s-a razgandit. Dupa cum probabil v-ati dat seama, barbatul ales pentru planul initial era tocmaiivorianul Djapka, talentatul fundas stanga al gruparii gorjene.

Niciun comentariu:

avertisment: continutul acestui blog nu trebuie luat cu titlu informativ. ceea ce cititi aici este doar un exercitiu de imaginatie