duminică, 18 noiembrie 2007

Articol emotionant despre Nicolae Dobrin

Am primit la redactia personala (e drept, cu ceva intarzaiere, semn ca nici posta romaneasca nu mai functioneaza la parametrii normali) urmatoarea scrisoare:

Stimati domni,Dobrin nu a fost numai al Pitestiului....El a apartinut si Targovistei si Botosaniului si Brasovului si Timisoarei ...El a fost al ROmaniei ...Daca Preda ascris in anii 80, Cel mai iubit dintre pamanteni...Dobrin ar trebui declarat acuma ca Cel mai iubit om dintre pamanteni...A fost un suflet mare care a trait viata din plin...cum multi dintre noi am facut-o de altfel....un fotbalist de geniu, acest Pele de Trivale, care a adus zambet, suspine si fericire romanilor care in anii 70 si 80 aveau de indurat grijile sociale din acele timpuri. A iubit Pitestiul caruia ia ramas fidel ...nu a facut compromisuri ...Am lacrimat citind articolul in care Gica nu se mai despartea de zeul din Trivale dupa ce acesta a plecat pe alte taramuri...aceasta iubire extraordinara i-a prelungit lui Gicu viata pana cand nu mai era nimica de facut!De aici din California, USA, l-am urmarit pe Dobrin si l-am iubit ..il voi iubi pana cand voi exista..Am fost la unul din ultimele lui meciuri cand juca la CS Targoviste....in 1982 juca contra Tractorul Brasov....lume puhoi....eram cocotat in stadion pe o schela foarte aproape de gazon urmarindu-l pe Gicu si ascultandu-i indicatiile( intradevar pretioase) catere coechipierii mai tineri....La o lovitura libera Gicu a dat o pasa prea tare catre Greaca care desi a fugit ca un disperat nu a mai reusit sa o ajunga...Dobrin il apostrofeaza , mai mult ironic pe Greaca la care Greaca raspunde foarte plecat si respectuos..." Imi pare rau"....cat respect pentru acest om...Daca Gicu nu s-ar fi nascut ar fi trebuit inventat....Daca nu ar fi fost inventat Romania ar fi fost mult mai saraca....Din fericire a existat si ne-a bucurat zilele in clipe mai grele....Iti multumim ca ai existat si ca vei ramane in inimileromanilor oriunde ei ar fi...

Din California, USA...Calif_dude..
Ps.Ar fi o bucurie pentru mine sa vad cateva din randurile asternute aici sa fie expuse pentru publicul cititor din Romania.

Niciun comentariu:

avertisment: continutul acestui blog nu trebuie luat cu titlu informativ. ceea ce cititi aici este doar un exercitiu de imaginatie