luni, 12 noiembrie 2007

1.Nea Costache si Sabin



M-am hotarat sa deschid o noua rubrica pe acest blog: "fotografii de colectie din arhiva personala"

In deschidere vi-i prezint pe bunii mei prieteni Sabin Ilie si Cristi Costache pe care i-am imortalizat la capatul unei nopti albe petrecute la baza Pro Rapid.

Puteti vedea aici doua stiluri vestimentare total diferite si complementare totodata. Ca o intimitate, purtatorul de cuvant al Rapidului mi s-a confesat plin de osanda intre o sticla de vin si una de bere pet, ca in scoala generala colegii il batjocoreau cu apelativul "nea". "Nea Costache in sus, nea Costache in jos. Mi-a ajuns!". El recunoaste ca purta povara acestui nume de trista amintire pe buna dreptate, deoarece avea un chip de copil batran.

Niciun comentariu:

avertisment: continutul acestui blog nu trebuie luat cu titlu informativ. ceea ce cititi aici este doar un exercitiu de imaginatie